Szukaj
Close this search box.

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 na 5 gwiazdek (0 recenzji)
Bardzo dobra0%
Dobra0%
Średnia0%
Słaba0%
Okropna0%

Opis książki

Jeśli myślisz o założeniu własnej marki modowej lub po prostu chcesz się dowiedzieć, jak to działa, ta pozycja to coś dla ciebie. „Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?” to zbiór publikacji, które wyjaśniają różne aspekty związane z kreowaniem marki modowej i jej utrzymaniem na rynku. Dowiesz się z nich, jak myślą potencjalni klienci, co ich przyciąga i jak ich utrzymać.

Poznasz najważniejsze zasady kierujące biznesem modowym oraz zgłębisz tajniki marketingu. Wszystko to pozwoli ci bezproblemowo wejść na rynek, lub jeśli już tam jesteś, ulepszyć twój biznes i wzmocnić markę.

Oceny i opinie czytelników

0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 na 5 gwiazdek (0 recenzji)
Bardzo dobra0%
Dobra0%
Średnia0%
Słaba0%
Okropna0%

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. Bądź pierwszy!

Mogą cię również zainteresować