Szukaj
Close this search box.

Mindfulness dla zdrowia. Jak radzić sobie z bólem, stresem i zmęczeniem

0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 na 5 gwiazdek (0 recenzji)
Bardzo dobra0%
Dobra0%
Średnia0%
Słaba0%
Okropna0%

Opis książki

Czy wiedziałeś, że mindfulness może wpłynąć pozytywnie nie tylko na psychikę, ale także na zdrowie fizyczne? Jeśli nie, świetną pozycją do przeczytania będzie „Mindfulness dla zdrowia. Jak radzić sobie z bólem, stresem i zmęczeniem”.

Książka ta to ośmiotygodniowy program medytacyjny pełen pomocnych technik medytacyjnych, które pomagają uporać się z bólem i negatywnymi towarzyszącymi mu uczuciami takimi jak stres, niepokój, rozdrażnienie czy lęk. Wystarczy 10-20 minut dziennie i różnica będzie widoczna. Polecamy wszystkim przytłoczonym codziennymi zajęciami i szalonym tempem życia.

Oceny i opinie czytelników

0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 na 5 gwiazdek (0 recenzji)
Bardzo dobra0%
Dobra0%
Średnia0%
Słaba0%
Okropna0%

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. Bądź pierwszy!

Mogą cię również zainteresować